Logo Domesta
Directiesecretaris
Plaats Emmen en thuis
Arbeidscontract 28 uren per week
Per direct
Sluitingsdatum 1 juni 2024
Salaris € 4.088 tot maximaal € 5.376
Momentopname van je werkdag
Vandaag staat in het teken van het voorbereiden van de vergadering met huurdersplatform SAM en het uitwerken van de notulen van de updatetafel. Maar eerst de weekstart met het management, P&O en Staf. Hier hoor je van P&O wat er speelt rond de organisatieontwikkeling. Dit helpt jou om een goed beeld te krijgen van de planning voor het vaststellen van het koersplan. Handig zo'n afstemmoment met elkaar. Even koffie pakken… en dan loop je naar je overleg met Heidi. Erwin en Monique haken online aan. Samen bespreken jullie de laatste details van de personeelsdag. Leuk om dit met collega's te doen die hier allemaal enthousiast over zijn. Tussendoor beantwoord je nog wat vragen van collega's die bellen of even langslopen.
Waar kom je te werken?
Je komt te werken bij de Staf. Dit is een klein team met 5 collega's: Herwin, Thomas, Mathilde, Bert en Paul. Ook werk je nauw samen met de managers en Femmy (managementassistent). Als directiesecretaris heb je daarnaast contact met veel collega's uit de hele organisatie.
Wat ga je doen?
Jij bereidt de tafels inhoudelijk en organisatorisch voor. Nu denk je vast 'Tafels, wat zijn dat nou'? We leggen het kort uit: Domesta kent geen MT-vergaderingen. Wij werken met de organisatietafel, updatetafel en bestuurstafel. Tafels dus ;-). Collega's maken hiervoor de vergaderstukken. Daarbij speel jij een belangrijke rol. Je adviseert ze als je ziet dat deze stukken niet duidelijk of compleet zijn om te kunnen behandelen. Ook zorg jij voor een goede planning, volgorde en prioritering van de stukken. Tijdens de tafels heb je een adviserende en bewakende rol. Alles wat belangrijk is, leg je vast in de notulen of actielijst. Dit geldt ook voor de vergaderingen met huurdersplatform SAM. Je bewaakt dat de besluiten vervolgens worden opgepakt en een plek krijgen in de organisatie.
Met jouw overkoepelende blik snap je hoe de processen lopen en adviseer je ons over de kwaliteit van het besluitvormingsproces. Dat doe je gevraagd en ongevraagd. Als het nodig is, vervang je Mathilde en vervangt Mathilde jou. Zij is bestuurssecretaris en de schakel tussen de Raad van Commissarissen en Domesta.
Daarnaast beheer je de agenda van Bert en Paul. Bert is tot 1 juli bestuurder van Domesta. Daarna beheer je alleen nog de agenda van Paul. Dit doe je in nauw overleg met Femmy als er ook een manager bij een afspraak moet zijn. Dankzij jou weten Bert en Paul precies hoe hun dag eruit ziet als ze in hun agenda kijken.
Enthousiast?
Daarin staat ook wat je van ons krijgt en wanneer de gesprekken zijn. Vergeet daarna natuurlijk niet te reageren. Doe dit voor 2 juni a.s. Ilse ziet je sollicitatie graag binnenkomen op . De vacature publiceren we gelijktijdig in- en extern.Functie: | directiesecretaris |
Startdatum: | 16-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5376 – 5376 |
Uren per week: | 28 – 28 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting Domesta via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Klazienaveenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Klazienaveen via Klazienaveenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Klazienaveenkrant.nl.
© Klazienaveenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.