Vacature Backoffice Medewerker

Backoffice Medewerker in Emmen

Backoffice medewerker

communicatief sterk, Administratieve processen, BackOffice, contracten, urenadministratie, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig

  • Opdracht status

    Open

  • Interesse

    0

  • Geplaatst op

    Vandaag

  • Locatie

    Emmen, Drenthe, NL

  • De opdracht moet op locatie worden uitgevoerd

  • Budget

    In overleg

  • Geplaatst door

    Select

Opdrachtomschrijving

Backoffice medewerker - Urenadministratie
Locatie: Emmen
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste professional om ons team te versterken als Medewerker Backoffice - Urenadministratie. In deze functie ligt de nadruk op het nauwkeurig invoeren en verwerken van uren, evenals het opstellen en controleren van contracten. Je speelt een essentiële rol spelen in het handhaven van een gestroomlijnde administratieve workflow, waarbij aandacht voor detail en precisie van groot belang zijn. Je bent gedreven om een bijdrage te leveren aan een efficiënte backoffice en nauwkeurige urenadministratie. Samen met het HR-team draag je bij aan uniformiteit binnen de organisatie en blijf je op de hoogte van relevante wet- en regelgeving.
Waarom je deze baan wil
Je komt te werken in een enthousiast en daadkrachtig team! De sfeer is goed, er wordt hard gewerkt maar er is ook tijd voor een praatje en lach. In ons werk zijn we ondernemend en betrokken. Je ontvangt 25 vakantiedagen en 6,5 ATV dagen (beide op basis van een fulltime dienstverband), een marktconform salaris en pensioenregeling. Jouw standplaats is Emmen. Waarom deze baan bij je past
- Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau
- Goede kennis van Excel
- Affiniteit met administratieve processen en procedures
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Ervaring in HR administratie is een pré
Jouw eigenschappen: - Je bent nauwkeurig en werkt gestructureerd (ook in hectiek)
- Je bent stressbestendig, flexibel en hebt verantwoordelijkheidsgevoel
- Je hebt een absolute teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken
- Je bent communicatief sterk in woord en geschrift
- Je bent en werkt klantgericht
Wat ga je doen
- Invoeren en verwerken van uren
- contracten opstellen voor onze detachering, uitzend of payroll collega's
- Toepassen en bijwerken van de systemen
- bijhouden en bijwerken van vergoedingen en toeslagen

Beveel iemand aan en krijg betaald!

Weet je iemand die een goede match zou zijn met dit project? Krijg betaald door professionals aan te bevelen! Voor elke aanmelding krijg je €5 aanmeldbonus direct in je account en wanneer een professional wordt ingehuurd via het platform verdien je 2 % van de verdiensten van de professional (betaald uit ProLinker fees)!


Naam *

Email adres *

Telefoonnummer

Verstuur uitnodiging Misschien later


Bedrijfsinfo

  • Keizersgracht 241, 1016 EA, Amsterdam
  • ProLinker is onderdeel van ProLinker Inc.


Functie:backoffice medewerker
Startdatum:05-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ProLinker via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures klazienaveen
  2. Backoffice Medewerker ProLinker 05-04-2024

Bekijk ook andere vacatures