Vacature Huismeester

Huismeester in Emmen

Logo Accare

  • Huidige: Huismeester

Huismeester

  • Geplaatst op 22-05-2024

Hou jij ervan om een visitekaartje van onze locaties te maken en ben je een duizendpoot? Dan ben jij voor ons een een onmisbare schakel!

Wat ga je doen?

Als huismeester ben je de ogen en oren van de locatie. Je zorgt ervoor dat het gebouw en het buitenterrein schoon en opgeruimd is. Dit doe je uiteraard niet alleen. Samen met de overige facilitaire collega's maken we een prettige werkomgeving voor onze medewerkers en cliënten.

Je werkzaamheden zijn zeer divers. Je hebt vaste taken, zoals:

  • het controleren op veiligheid, hygiëne en schoonmaak
  • het beheren van de vergader- en lunchruimtes
  • het op orde houden van de magazijnvoorraad van diverse artikelen
  • het uitvoeren van kleine onderhoudswerkzaamheden.

Daarnaast kun je tussen de verschillende locaties meubilair en/of poststukken gaan vervoeren of dat je assisteert bij een interne of externe verhuizing. Voor de logistiek tussen de locaties is er een dienstauto beschikbaar.

Voor de afstemming van de werkzaamheden heb je regelmatig overleg met de servicedeskmedewerkers en de coördinator van de Facilitaire Dienst.

Waar ga je werken?

Je gaat eerst werken op onze locaties in Assen, Roden en vanaf oktober 2024 komen de locaties Emmen, Hoogeveen, Meppel en Steenwijk erbij.

Wie zijn wij?

We stellen onszelf eerst even voor: Accare is een academische en ambitieuze organisatie voor jeugd-ggz met 25 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. We vinden dat ieder kind het recht heeft om mee te doen. Elk kind en elk gezin kan bij ons terecht, ook met complexe zorgvragen. Complexe problemen los je nooit alleen op, daarom werken we samen met anderen. We vinden ook dat ieder kind recht heeft op de best bewezen zorg. We ontwikkelen voortdurend door praktijk aan wetenschap te koppelen, en te investeren in onderzoek, innovatie en opleiding.

Samen Sturen is onze organisatiefilosofie; we organiseren en veranderen vanuit gedeelde verantwoordelijkheid, met zelforganisatie als basis. Dit doen we binnen alle onderdelen van Accare. Met Samen Sturen nodigen we teams uit om, binnen de kaders, zoveel mogelijk ruimte te nemen om te beslissen over hoe zij hun werk organiseren. Wij zijn ervan overtuigd dat Samen Sturen zorgt voor meer werkplezier, goede onderlinge communicatie en meer effectiviteit. Met nog sterkere teams maken wij écht verschil. Voor onszelf en voor onze cliënten.

Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over sterke sociale vaardigheden die nodig zijn in de omgang met collega's, cliënten en leveranciers.
  • Je bent representatief, een aanpakker en werkt ordelijk.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO 3 niveau.
  • Heb je al ervaring op het gebied van klein technisch onderhoud, controleren van schoonmaak, veiligheid en het uitvoeren van logistieke werkzaamheden? Dan is dat mooi meegenomen maar geen must!
  • Je bent in bezit van rijbewijs B.
  • Je beschikt over computervaardigheden, met name Outlook.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar, verdeeld over 5 dagen (maandag tot en met vrijdag)

Wat bieden wij jou?

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Het is dé plek waar jij je kunt ontwikkelen in jouw vakgebied. Je krijgt van ons vrijheid om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen. Want - zo geloven wij - alleen op die manier worden we elke dag een beetje beter in wat we doen.

  • Een salaris tussen de € 2.128,- tot € 3.007,- o.b.v. 36 uur per week, volgens CAO GGZ FWG 30;
  • Een contract voor bepaalde tijd tot 1 oktober 2025;
  • Volledige vergoeding woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer;
  • Aandacht voor balans en vitaliteit. We hebben bijvoorbeeld een fietsplan, bedrijfsfitness en een jaarlijks balansbudget van € 500,- (o.b.v. 36 uur) dat kan worden ingezet voor een opleiding, verlof of extra salaris;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Per kalenderjaar 23 verlofdagen en 5 verlofdagen in de vorm van een levensfasebudget (op basis van 36 uur per week).

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden over de vacature? Twijfel dan niet en solliciteer! Dit kan via onderstaande button, dus het is snel voor elkaar. Wil je eerst meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Wim Haak (Hoofd Facilitair) of () .



Functie:huismeester
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2128 – 3007
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Accare via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures klazienaveen
  2. Huismeester Accare 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures