Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken bij een leverancier van slimmere verpakkingsoplossingen in Emmen. Hoewel het om een ambitieus bedrijf gaat, is de sfeer het best te omschrijven als nuchter en praktisch.
Het accent ligt op hoogwaardige en innovatieve apparatuur, uitstekende service en ondersteuning.
Wij nodigen onder meer kandidaten uit omgeving van Emmen, Klazienaveen, Ter Apel en Coevorden van harte uit om te reageren!
FunctieomschrijvingHeb jij goede technische kennis en communicatieve vaardigheden en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben jij misschien wel de Technical Support Medewerker die wij zoeken! Bekijk gauw onderstaande vacature en ons aanbod.
Als Medewerker Technical Support ben je een belangrijk onderdeel van de support afdeling. Je gaat je voornamelijk bezig houden met het aannemen, registreren, analyseren, adviseren en indien mogelijk direct afhandelen van binnenkomende telefonische en digitale service calls. Vervolgens stuur je deze calls door naar de juiste collega's. Ook bewaak je de voortang en de planning van de service calls, zorg je voor een efficiënte inrichting hiervan en geef je tijdig terugkoppeling aan de betrokken partijen. Daarnaast hou je je bezig met het beheren, optimaliseren en opstellen van service informatiebladen en leg je de werkinstructies vast m.b.t. het administratieve proces. Kortom, een hele afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is.
Functie-eisenDe Technical Support Medewerker die wij zoeken is handig met Microsoft Office, kan probleemoplossend te werk gaan en heeft interesse in de verpakkingstechniek. Verder beschik je over:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
- Je kan je goed verstaanbaar maken in de Duitse en Engelse taal.
- Je kan technische schema's lezen.
- Je hebt affiniteit met verschillende soorten software.
- Je bent kwaliteitsgericht, oplossingsgericht en je vindt het niet erg om gestructureerd te werken.
ArbeidsvoorwaardenWat wij bieden:
- Bij aanvang een salaris van €3750 en €4550 bruto per maand. Precieze salaris is afhankelijk van kennis en ervaring én zal in overleg tot stand komen.
- Een uitdagende en afwisselende Fulltime baan voor in de dagdienst.
- Eerst een tijdelijk contract via Olympia. Bij wederzijdse tevredenheid kans op een baan voor langere tijd.
- Bij aanvang word je direct aangemeld bij onze pensioensregeling (STIPP-Pensioen).
Functie: | 1e lijns helpdeskmedewerker |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4550 – 4550 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via a.riemersma@werk.olympia.nl of Anne-Lou Riemersma. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Klazienaveenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Klazienaveen via Klazienaveenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Klazienaveenkrant.nl.
© Klazienaveenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.