Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever in Emmen zijn wij op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie logistiek coördinator. Het gaat om een functie voor 32 of 40 uur per week, waarbij je direct in dienst komt bij onze opdrachtgever.
wat bieden wij jouJe kenmerkt je zelf als een kwaliteitsgerichte, efficiënte collega die nauwkeurig te werk gaat. Vanuit je klantgedreven en initiatiefrijke houding neem je zelfstandig initiatieven die je door je grote verantwoordelijkheidgevoel met het juiste resultaat laat slagen. Daarbij ben je een enthousiaste teamspeler.
?
Als Logistics Coordinator regel je alle algemene logistieke en administratieve handelingen die betrekking
hebben op logistiek en export. Je zorgt ervoor dat het operationele proces in logistiek en administratief
opzicht op een perfecte manier wordt afgehandeld. Je bent verantwoordelijk voor het beheer, registratie,
distributie en archivering van documenten die voortkomen uit het verkoop- en inkoopproces, waaronder
certificaten en in- en exportdocumenten. Je controleert de documenten op kwaliteit en zorgt ervoor dat
deze bij de juiste personen terechtkomen. Daarbij ben je verantwoordelijk voor de volledige
administratieve afhandeling van de douanedocumentatie.
Je werkzaamheden bestaat onder andere uit:
Jouw nieuwe werkgever is een internationaal opererende inkooporganisatie actief in inkoop en supply chain management. Zij werken voor innovatieve opdrachtgevers in de industrie, chemie, olie & gas en de publieke sector. Dit bedrijf is het verlengstuk van de inkoopafdeling van de opdrachtgever. Je komt te werken in een fris en internationaal team en werkt samen in een kantoortuin. Binnen het bedrijf heerst een gemoedelijke, informele werksfeer waar samenwerking één van de kernwaarden is.
sollicitatieInteresse? Dan zie ik je reactie graag tegemoet. Bij vragen ben ik telefonisch, via whatsapp en per mail goed bereikbaar via 06-83125275 of tessa.van.dijk@nl.randstad.com
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | assistent transportplanner |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3300 – 3300 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via Tessa.van.dijk@nl.randstad.com of 06-83125275. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Klazienaveenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Klazienaveen via Klazienaveenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Klazienaveenkrant.nl.
© Klazienaveenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.