Vacature Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst in Emmen

Bedrijfsomschrijving

Je gaat werken bij een internationaal georiënteerd bedrijf uit Emmen. Het bedrijf verzorgt onder andere de inkoop voor verschillende grote organisaties en is de afgelopen jaren flink gegroeid. Desalniettemin is er sprake van een platte organisatiecultuur met veel ruimte voor eigen inbreng. De collega’s van het bedrijf doen veel samen en er wordt aandacht besteed aan de ontwikkeling van de medewerkers.

Wij nodigen onder andere kandidaten uit de omgeving Emmen, Coevorden, Hoogeveen, Hardenberg, Klazienaveen en Ter Apel uit om te reageren!

Functieomschrijving

Jij kan gemakkelijk schakelen met verschillende partijen zoals, klanten en leveranciers. Daarnaast heb jij een commerciële instelling en een klantgerichte houding. Dit maakt dat jij die Commercieel Medewerker bent die wij zoeken!

Binnen deze functie fungeer jij als dé schakel tussen de klanten en de leveranciers van het bedrijf. Dagelijks zet jij je in om voor de klant de beste inkoopvoorwaarden te vinden. Denk hierbij aan: kwaliteit, prijs en levertijd. Je doet bestellingen en onderzoekt voortdurend of je jouw klant nog steeds de beste deal biedt. Dit doe je door te onderzoeken welk aanbod er is op de markt, maar ook door regelmatig de wensen van de klant te inventariseren. Daarnaast zorg je ervoor dat je al jouw werkzaamheden administratief juist en overzicht bijhoud in de verschillende systemen.

Functie-eisen

De Commercieel Medewerker binnendienst die wij zoeken beschikt over:

  •  Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau door bijvoorbeeld een afgeronde relevante opleiding en/of werkervaring
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord- en geschrift
  • Je kan gemakkelijk en snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Je gaat gemakkelijk contacten aan met verschillende partijen
Arbeidsvoorwaarden

Bij aanvang verdien je een salaris tussen de €2500 en €3000 euro bruto per maand. Het precieze salaris is afhankelijk van kennis en kunde én zal in overleg tot stand komen.

  • Een uitdagende Fulltime functie
  • Reiskostenvergoeding
  • Direct op contract bij de opdrachtgever


Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via lynn.kramer@werk.olympia.nl of Lynn Kramer. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Klazienaveen
  2. Commercieel Medewerker Binnendienst Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures