Vacature Behandelfunctionaris Belastingdienst Emmen (banenafspraak, wajong)

Behandelfunctionaris Belastingdienst Emmen (banenafspraak, wajong) in Emmen

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als behandelfunctionaris bij de Belastingdienst en behoor jij tot de doelgroep van het doelgroepenregister? Dan zijn wij op zoek naar jou!

wat bieden wij jou
  • cao Rijk, vanaf schaal 6.0 is € 16,64 per uur
  • kantoor in Emmen, hybride werken mogelijk
  • werken voor de overheid
  • parttime werken mogelijk: 24 tot 36 uur per week
  • pensioenopbouw
  • een jaarcontract
wie ben jij

Een juiste behandeling van aangiften, aanslagen, bezwaren en verzoeken binnen de fiscale wet- en regelgeving: dat is jouw taak als behandelfunctionaris bij de Belastingdienst.

Je staat open voor samenwerking met collega's en hebt geen moeite met klantcontact, zowel mondeling als schriftelijk. Jouw klantenkring? Ondernemingen uit het hele land. Dat maakt jouw werk afwisselend en uniek. Je bent secuur en nauwkeurig en daarnaast heb je in ieder geval:

  • een hbo werk- en -denkniveau of hoger
  • kennis en ervaring met (fiscaal) recht.
  • kennis van en ervaring met inkomensheffing, loonheffing, omzetbelasting of vennootschapsbelasting of de bereidheid om je hierin te laten opleiden
wat ga je doen

Als behandelfunctionaris verricht je je werk binnen de aanslag- of aangifteregeling op basis van vooraf bepaalde risico’s. Je bekijkt en behandelt geselecteerde aangiften/posten, controleert de juistheid ervan, en hebt waar nodig overleg met ondernemers en hun adviseurs. Daarnaast behandel je verzoeken en bezwaarschriften en werk je nauw samen met collega's en vaktechnische adviseurs.

waar ga je werken

Je gaat werken binnen de Directie Midden- en Kleinbedrijf (MKB) van de Belastingdienst. MKB is verantwoordelijk voor de fiscale behandeling van het Midden- en kleinbedrijf en streeft naar optimalisering van belastingopbrengsten door middel van diverse handhaving- en toezichtmiddelen.

sollicitatie

Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en benodigdheden zijn er aanpassingen mogelijk op het gebied van:

Extra begeleiding en coaching op de werkplek, een vast aanspreekpunt;

Een inwerktraject

Optie tot begeleiding van een jobcoach;

Ondersteuning in papierwerk/ financiële zaken;

Aangepaste werkplek/voorzieningen;

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:16 – 16
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via participatienoordoost@randstadrisesmart.nl of 06-20538471. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures klazienaveen
  2. Behandelfunctionaris Belastingdienst Emmen (banenafspraak, wajong) Randstad 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures