Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst in Emmen

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een administratieve functie die je kunt combineren met je commerciële talenten, lees dan verder!

Wat bieden wij jou
  • Tijdelijk met kans op vast
  • Emmen
  • 40 uur per week
  • Veel ruimte om door te groeien
Wie ben jij

Jij bent commercieel en administratief sterk en pakt graag de telefoon op om nieuwe klanten te benaderen! Verder kun jij je vinden in onderstaande functie eisen:

  • Je hebt HBO werk en denkniveau en bij voorkeur een commerciële opleiding afgerond
  •  Je bent klantgericht, gedreven en neemt graag het initiatief in je werk
  • Je weet verkoopsignalen te signaleren en om te zetten naar concrete acties
  • Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie is een pré
  • Je bent communicatief zeer vaardig zowel mondeling als schriftelijk
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je goed in woord en geschrift
Wat ga je doen

In deze brede functie vorm je de schakel tussen onze klanten en leveranciers. Dagelijks help je

(voornamelijk grote internationale) klanten, met het vinden van de beste inkoopvoorwaarden

zoals prijs, kwaliteit en levertijd. Zodra de inkoop door gaat, worde de producten en/of diensten

daadwerkelijk ingekocht. Het is daarbij belangrijk dat je orders goed verwerkt in het ERP-systeem. Je zorgt voor een goede opvolging. Samen met jouw team ga je voor het beste resultaat. Je zorgt dat je klant zeer tevreden is over de dienstverlening en daardoor graag zaken met onze opdrachtgever doet.

De functie is een mix van commerciële en administratieve taken. Je vormt de schakel tussen de klant en leveranciers. Onze opdrachtgever verwerkt grote hoeveelheden aanvragen en kwaliteit leveren staat hoog in het vaandel.

Dit betekent:

  • Dat je goed en tijdig communiceert
  • Dat je proactief bent en nauwkeurig werkt
  • Je initiatief neemt in de contacten met leveranciers, klanten en collega's, zowel persoonlijk als per mail.
  • Je bent in staat om veel werk te verzetten met behoud van kwaliteit
  • Je haalt voldoening uit het hebben van een baan met veel verschillende werkzaamheden.
  • Je bent werkzaam op het hoofdkantoor in Emmen en hebt van daaruit wereldwijd contacten met klanten, leveranciers en collega’s van de buitenlandse vestigingen.
Waar ga je werken

Je gaat werken bij een toonaangevend bedrijf in Emmen. #MKB

Sollicitatie

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en sta je te popelen om aan de slag te gaan, solliciteer dan nu!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:31-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via sylvia.lindeman@tempo-team.nl of 591643344. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Klazienaveen
  2. Commercieel medewerker binnendienst Tempo-Team 31-01-2024

Bekijk ook andere vacatures