Vacature Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst in Emmen

Functieomschrijving

Wil jij jouw talenten graag inzetten op het gebied van inkoop én verkoop bij een groeiende internationale organisatie in Emmen? Dan is deze baan als Commercieel Medewerker Binnendienst precies wat je zoekt! In deze rol, die zowel een commercieel als administratief karakter heeft, ben je dé verbindende schakel tussen klanten en leveranciers over de hele wereld. Je dagelijkse taken omvatten het assisteren van klanten bij het vinden van de meest gunstige inkoopvoorwaarden voor hun producten of diensten. Je hebt dan ook veel contacten met leveranciers en draagt de verantwoordelijkheid voor een nauwgezette administratieve verwerking van alle inkoop- en verkooporders. Dit doe je niet alleen, want je werkt nauw samen met vier collega’s, die je kunnen helpen en van wie je veel kunt leren. Klinkt dit als een interessante uitdaging voor jou? Lees dan snel even verder!

wat bieden wij jou
  • Een direct dienstverband bij de werkgever
  • Een groeiende internationale organisatie
  • Kansen voor ontwikkeling en carrièregroei
  • Teamgerichte aanpak en gezellige activiteiten
  • Contacten met klanten en leveranciers wereldwijd
  • Diverse administratieve verantwoordelijkheden
wie ben jij

Jij beschikt over commerciële voelsprieten, bent communicatief vaardig en beschikt over een klant- en servicegerichte instelling. Je hebt een vlotte en accurate manier van handelen, pikt nieuwe zaken snel op en je schakelt snel tussen de diverse werkzaamheden en systemen. Je bent administratief sterk, werkt nauwkeurig en accuraat. Zowel zelfstandig werken als in teamverband vind je leuk en je maakt snel contact met anderen, zowel met collega’s als klanten.

  • je hebt een diploma op MBO- of HBO niveau;
  • je hebt ervaring met (internationaal) klantcontact en administratieve werkzaamheden. Als je HBO-opgeleid bent en aan het begin van je carrière staat, nodigen we je ook zeker uit om te solliciteren;
  • je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
wat ga je doen

In de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst, die zowel een commercieel als administratief karakter heeft, ben je dé verbindende schakel tussen klanten en leveranciers over de hele wereld. Je dagelijkse taken omvatten het assisteren van klanten bij het vinden van de meest gunstige inkoopvoorwaarden voor hun producten of diensten. Zodra de inkoopbeslissing is genomen, zorg jij als Commercieel Medewerker Binnendienst ervoor dat deze producten of diensten daadwerkelijk worden ingekocht bij de juiste leverancier. Als Commercieel Medewerker Binnendienst draag jij de verantwoordelijkheid voor een nauwgezette administratieve verwerking van alle inkoop- en verkooporders. Je bewaakt uiteraard ook dat de verkooporders conform de afgesproken prijs, kwaliteit en levertijd bij de klant worden afgeleverd, waardoor klanttevredenheid gegarandeerd is en klanten steeds terugkeren. In deze rol als Commercieel Medewerker Binnendienst werk je nauw samen met vier collega’s op de binnendienst en onderhoud je ook contacten met collega’s van buitenlandse vestigingen. Kortom, een functie vol variatie en uitdagingen!

waar ga je werken

Jouw nieuwe werkgever is een groeiende internationale organisatie die actief is in inkoop en supply chain management. Met een jong en internationaal team werken ze voor grote multinationals over de hele wereld. Deze organisatie kent een informele bedrijfscultuur en samenwerken is één van hun kernwaarden.

sollicitatie

Begrijpelijk dat je interesse hebt in deze leuke baan. Solliciteer via onderstaande sollicitatieknop en schrijf een motivatie. Vragen ? Bel, mail of app met Gerrit Hogeveen via M. 06 - 12 43 55 83 of E. gerrit.hogeveen@nl.randstad.com #vastdienstverband

Wil jij linken met Randstad Sales & Marketing Noordoost Nederland? Dat kan via www.linkedin.com/in/randstad-commercieel-noordoost/

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:commercieel administratief medewerker
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via gerrit.hogeveen@nl.randstad.com of 06 - 12 43 55 83. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Klazienaveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de klazienaveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures klazienaveen
  2. Commercieel Medewerker Binnendienst Randstad 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures